In het water gevallen

Eigenlijk had ik nu zullen kamperen, op een mooie camping op de lage kant van een meander van de Ourthe, bij Esneux. Tja. Ik heb wat beelden gevonden uit die omgeving en kon me wel voorstellen hoe de camping erbij lag.

Nadat ze enige tijd onbereikbaar waren geweest kregen we gisteren een berichtje dat de camping in 2022 opnieuw hoopt te starten. Men beloofde ons het betaalde bedrag terug te storten. Blijkbaar had die mail de onze gekruist, we hadden net een berichtje gestuurd met wat bemoedigende woorden en de wens om niet terug te storten. Het zet niet veel zoden aan de dijk maar het geeft allicht wat morele steun.

Is het voor ons erg? Nou, eerlijk gezegd is het thuis momenteel zo fijn, zo heerlijk rustig, dat ik in eigen tuin volop geniet. Vrijwel alle buren zijn weg, in de tuin hoor ik de bomen ruisen en de jonge vogels bedelen, als ik mijn ogen dicht doe kan ik me in een bos wanen. Eigenlijk doodzonde om nu weg te gaan.

Wandelen kan hier ook, ik was zelfs in de onlanden op een prachtig uitzichtpunt waar ik nog niet eerder kwam. Echt de juiste Entourage voor mijn Maria von Trapp jurk, had helaas geen gitaar mee.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op In het water gevallen

  1. Irene zegt:

    Daar lijk je eigenlijk meer op Klein Duimpje 😉

  2. Je zit daar mooi zo aargh.
    Ach, je moet maar zo denken, die rampspoed daar in het zuiden had zich ook voor kunnen doen op het moment dat jullie er hadden zullen zitten.
    Kortom: fijne vakantie verder. 🙂

  3. Ria van Felius zegt:

    Wat een geweldige foto! Het is heerlijk n, echt zomer zoals zomer hoort te zijn, je kunt tenminste nog iets doen. Jammer dat je uitstapje niet doorging…

  4. Je hebt daar een mooi plekje en je staat er mooi op met deze jurk. Het is in deze tijd van overstromingen verstandig om hoog te zitten.
    Dieptriest voor de mensen in het zuiden. En gisteren weer raak in Dinant.
    Fijne zondag en geniet van eigen tuin en omgeving.

Plaats een reactie