Bij gebrek aan carnaval

Van in het buitenland levende dochters leert men soms belangrijke dingen:
Chimay Bleue is goed februaribier, ik ga ervan zingen.

chimay_blauw

Met name Liszt, Hongaarse rapsodie no 1, traaalalalaaa traaaalalalaaa, traaaa traaaa  laaaaaa!
Terwijl de andijvie stooft, de vegaworst spettert in de pan, marnemosterd staat al op tafel.
Doe lekker mee,
kan ook bij thee.

 

Dit bericht werd geplaatst in eten, feest, lekker en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Bij gebrek aan carnaval

  1. sjoerd zegt:

    Met de trappist ben ik het eens, vegaworst is ongezond voor mij, doe mij maar een lekkere hemaworst van vroeger, daar droop het vet uit, heerlijk.

    • aargh zegt:

      Sinds ik de worst van de vegetarische slager heb ontdekt verlang ik nooit meer naar ‘echte’. Maar als het dan toch vleesworst moet zijn geef mij dan maar een goed gekruide duitse braadworst. Kan ook prima bij bier 🙂

  2. Als je het niet erg vindt, dan laat ik zowel carnaval als Liszt en Chimay aan me voorbij gaan. Terwijl CSN&Y zachtjes uit de speakers klinken, schenk ik mezelf straks na de koffie een lekker rood wijntje in. Blokje kaas erbij, dan komt het met mijn avond wel goed. 🙂
    Fijne avond, aargh.

  3. Wel even naar Liszt geluisterd, ik heb nog niet meegetralalaat.
    Biertje laat ik even voorbij gaan, dat nuttig ik bij gelegenheid bij hogere buitentemperaturen. 😉
    In ieder geval proost en nog een fijne avond en zondag.

  4. riakristelijn zegt:

    Hier aan de koffie, maar vanmiddag lusten ik ook wel zo,n biertje hoor. Prachtige plaatjes bij de muziek, die ik dan weer wat minder vind. Ik ga er ook niet van tralalaaaen, maar dat kan ook komen omdat ik nog geen bier heb natuurlijk 😉

  5. Rob Alberts zegt:

    Getogen in het Zuiden laat ik carnaval aan mij voorbij gaan.
    Een lekker Chimay zal ik nooit afslaan.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

