Brusselse bal

Het is alweer een paar weken geleden dat ik in Brussel was, om de een of andere reden kwam het er maar niet van om daar nog wat over te schrijven. Ik gebruik deze gelegenheid nu maar even om alsnog een foto uit het mooie park /  bos aldaar  te plaatsen.

Bal

Beste lezers, ik wens jullie allemaal gezellige feestdagen en een mooi, gelukkig en gezond 2016!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Brusselse bal

  1. Hendrika zegt:

    Zo, dat is nog eens een kerstbal. Jij ook goede feestdagen en veel gezondheid en geluk in 2016!

  2. sjoerd zegt:

    Het heeft wat zo’n bal. Ik wens jou en iedereen die we kennen een mooie kerst toe…

  3. Thérèse zegt:

    …en je kunt er zulke leuke effecten bij foto’s door krijgen. Jij ook heel veel goede wensen.

  4. Emigrant zegt:

    Oh!? Hebben ze die uit het Atomium gehaald?
    Ook jou prettige kerstdagen en een goed 2016 gewenst.

    • aargh zegt:

      Nee dit is kunst, vermoed ik. Het park daar staat vol merkwaardige dingen, soms ook bestemd voor sportieve activiteiten maar dat lijkt me met deze bal onwaarschijnlijk.

  5. Irene zegt:

    En ik dacht heel slim dat het een normale bal was, die op de voorgrond voor het raam hing. Fijne dagen en een goed nieuw jaar jullie 🙂

  6. Op die joekel van een kerstbal had ik me wel even willen uitleven met mijn camera. 😉
    Gezellige Kerstdagen gewenst, aargh.

  7. riakristelijn zegt:

    Vanuit Scharendijke voor jullie ook de allerbeste wensen.

  8. Jetskefotografie zegt:

    Je hebt kerstballen en kerstballen. Goed object voor zelfreflectie.
    Fijne dagen gewenst, Aargh!

  9. Wildcard zegt:

    Beste wensen voor 2016 ^^

  10. hanscke zegt:

    Was een mooie toepasselijke foto voor bij de feestdagen. Ik wens je veel goeds voor het jaar wat net begonnen is.

  11. Margo zegt:

    Ik kom er ook nog even achteraan om jullie een heel mooi jaar toe te wensen! 🙂

Geef een reactie

