Ik ontving zojuist een mailtje van mijn mobiele telefoonprovider. Die heeft een hopeloze klant aan mij. Ik ontvang tan-codes van de bank op mijn mobiel en stuur wel eens een berichtje of bel zelfs kort als ik op reis ben, over aankomsttijden en zo, daar blijft het doorgaans bij. In zijn tijd was het een reuze modern toestelletje, met T9 !!! Maar internet en andere moderne fratsen zitten er niet op.
Af en toe doet Vodafone een poging om me over te halen om mijn abonnement te veranderen, zoals vandaag.
Beste aargh (dat heb ik zelf even veranderd want Vodafone noemt mij anders),
Wist je dat je ook tussentijds je abonnement kunt wijzigen? Je kunt bijvoorbeeld je Scherp M abonnement voor slechts € ,- per maand vergroten naar Scherp M. Dan heb je nog meer minuten, sms’jes en data en kun je dus nóg meer met je smartphone doen.
Ik heb geen idee wat ze bedoelen, ze willen me iets aansmeren, maar wat? Hoe dan ook, al is het voor slechts € ,- per maand, ik doe het lekker niet. Laten ze eerst maar eens een fatsoenlijke brief sturen.
Update 2 februari:
Omdat onder het aanbod de vraag stond of ik tevreden was over hun mail heb ik geantwoord dat ik dat niet was. Nu krijg ik een reactie
Oops foutje.
Vorige week heb je een verkeerde e-mail ontvangen, sorry hiervoor. Hieronder vind je alsnog het juiste aanbod voor jou
Er is nu wel een bedrag ingevuld en ik mag van Scherp S naar Scherp M upgraden. Dat begrijp ik tenminste. Niet dat ik er iets mee doe, ik heb echt nog steeds geen smartphone.
Haha, gelijk heb je…
Alle nieuwe aanbiedingen blijven minder dan mijn bestaande abonnement.
Maar ik heb dan ook een simonly abonnement.
Het toestelletje is al weer jaren van mij.
Vriendelijke groet,
Aan mij hebben ze een nog slechtere klant. En toch maar iedere keer een berichtje sturen.Zo vervelend is dat. Ik bel er alleen mee, heel soms en heb een ontzettend simpel gevalletje. En dat is genoeg.
Hahaha, goedkoop is het wel 😀
Whahahaaa … heel herkenbaar …
Ik heb mijn mobieltje alleen voor noodgevallen, en dus heb ik niet eens een abonnement, eenmaal per jaar stort ik een tientje bij, en nog krijg ik het tegoed niet op. 😉
Ik weet niet eens mijn eigen nummer… 😀
Ik zou het gewoon proberen. Voor € ,- per maand kun je je toch geen buil vallen? 🙂
Ai, dat is geen beste vorm van upselling. En ik vind ook dat bedrijven hun klant moeten kennen. T-Mobile heeft dat na een poging, meteen gestaakt. En weet dat gezien mijn bel- en surfgedrag dat onnodig is.
Vodafone noemt je Fossiel? 😉
Gelijk heb je dat je de boot afhoudt.