Voorbereidingen

Vanmorgen ben ik begonnen met druppelen, zodat ik donderdag probleemloos behandeld kan worden aan mijn rechteroog. Twee soorten druppels heb ik, drie maal daags moet ik uit beide flesjes één druppel in het rechteroog doen, en tussen druppel 1 en druppel 2 moet enige tijd zitten. Nu zien die flesjes er zo uit:

IMG_8092

Stel je even voor, je druppelt, gaat even een kopje thee drinken, en komt dan weer terug voor de tweede druppel. Zonder leesbril natuurlijk en met dat staar-oog. Ziet u het probleem?
Ik heb er iets op bedacht.

IMG_8094

Dit bericht werd geplaatst in handig. Bookmark de permalink .

15 reacties op Voorbereidingen

  1. Kijk, daar is duidelijk weer over nagedacht!
    Succes met de voorbereidingen, en voor het geval we elkaar voor donderdag niet meer treffen alvast sterkte met behandeling en herstel.

  2. sjoerd zegt:

    Mooi idee… Alleen te laat voor mijn vrouw. Die had staar aan beide ogen.

  3. Irene zegt:

    Oenige fabrikant. Bij mijn lenzendoosje is het rechterklepje blauw en het linker, dat wit is, heeft een soort braillenopjes. Daar is over nagedacht, waarschijnlijk door een wanhopige klant.
    Succes met de ingreep.

    • aargh zegt:

      Het gaat om twee fabrikanten, de druppelflesjes zijn ook net niet helemaal hetzelfde maar het verschil is minimaal. Ik begrijp ook niet helemaal waarom er twee verschillende dingen gedruppeld moeten worden want volgens mij doen ze ongeveer hetzelfde (infecties voorkomen). Maar ik doe maar braaf wat er van me verwacht wordt, men heeft bij die kliniek aardig wat ervaring dus het zal wel goed zijn.

  4. Hendrika zegt:

    Daar zou je zelfs zonder staaroog van in de war raken. Succes en sterkte donderdag!

  5. riakristelijn zegt:

    Goed bedacht. Sterkte donderdag! Hopelijk valt het mee.

  6. Jetskefotografie zegt:

    In plaats dat ze het ene flesje een gifgroene kleur geven en het ander zuurstokroze zien ze er allebei identiek uit.
    Slim gedaan Aargh. Sterkte donderdag.

  7. Thérèse zegt:

    Wie niet goed ziet, moet slim zijn en gelukkig ben jij dat. De fabrikant niet. Ik hoop ook dat alles meevalt. Het beste lieve Aargh.

  8. groninganus zegt:

    Ben benieuwd naar het verhaal achteraf. Voor de tussentijd een probleemloze en succesvolle operatie gewenst.

  9. Margo zegt:

    Ik heb pas hele positieve verhalen gehoord van mijn nicht, aan beide ogen geopereerd, het viel reuze mee en ze ziet weer als een jonge blom! Mag jij ook kiezen of je verziend of bijziend wil worden? Je hebt misschien straks wel een andere (lees) bril nodig, maar als dat alles is? Succes!

  10. Hendrika zegt:

    Gaat het weer een beetje??

Geef een reactie

