En daar komen ook aardappels bij

Omdat het best mogelijk is dat jullie niet alles geloven wat ik schrijf (dat kan ik niemand kwalijk nemen, er komt bijvoorbeeld nu weer geen stukje over de villa terwijl ik dat wel beloofd had) heb ik maar even een foto gemaakt van de ingrediënten die hier klaar staan om schoongemaakt en bereid te worden. En we gaan alles ook nog opeten.

IMG_5468

Jopie vraagt zich zo te zien iets af.  Andere generatie he. Voor hem dus nog een extraatje.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op En daar komen ook aardappels bij

  1. fialas zegt:

    Hark! dit maakt een week van overstelpend stompzinnig nieuws weer helemaal goed…..
    en wat de bereiding betreft, langzaam laten garen in tajine op oliestelletje.

  2. Rob Ypma zegt:

    Nu verwachten we toch wel een leuk receptje en wijnadvies…

  3. Thérèse zegt:

    Schorseneren…mmm… ik persoonlijk hou er niet zo van.

  4. sjoerd zegt:

    Mmm, dat ziet er veel te gezond uit…

  5. groninganus zegt:

    Rats, kuch en bonen misschien een idee voor een volgende aflevering? 🙂

  6. Irene zegt:

    He, lekker, daar knapt een mens van op.

  7. Jetskefotografie zegt:

    Het liedje ken ik wel uit vroegere tijden maar het is wel goed hier een keer de tekst te lezen.
    De spanning over het verhaal van de villa voer je zo mooi op. 🙂

Geef een reactie

