Voorzienigheid

Vanmiddag een paar krakkemikkige tuinstoelen uit de volkstuin naar het stort gebracht. Nadat ik de buizenframes met veel geraas in de metaalbak had gegooid wierp ik ook nog maar een blik in de puincontainer, heel verstandig want daar zag ik…IMG_4427

deze betonnen elementen liggen. Zomaar weggegooid, je betaalt in de tuinwinkel 7,50 per stuk voor die dingen. Jullie weten ondertussen: ik laat de voorzienigheid mijn tuin inrichten dus hop, in de kofferbak ermee. Altijd handig voor het overbruggen van een hoogteverschil of het afwerken van een hoekje.

Dit bericht werd geplaatst in tuin. Bookmark de permalink .

7 reacties op Voorzienigheid

  1. Thérèse zegt:

    Groot gelijk, Aargh. Als ik zo iets zie, kan ik er niet bij, want vaak hele diepe bakken. Mooi, een onvoorziene aanwinst en de voorzienigheid is jou welgezind.

  2. sjoerd zegt:

    Dat was vroeger het voordeel van de grofvuildagen. iedereen zette van alles aan de straat en voordat het vuil was weggehaald was de helft al verdwenen.

  3. Goed werk, Aargh! Geen beter gebruik dan hergebruik. 🙂

  4. riakristelijn zegt:

    Hier mag je op de vuilstortplaats niets meenemen en daar wordt ook op toegezien. Ik zag vorig jaar een prachtig partijtje zinken teiltjes, maar niks hoor, ik heb het nog gevraagd zelfs.

  5. fialas zegt:

    ria, niks vragen, gewoon meenemen! ze nemen zelf ook van alles mee, hier pikken ze de metalen voorwerpen eruit, die kunnen ze verpatsen op het woonwagenkamp.Mag ook niet.

  6. Irene zegt:

    Wat Sjoerd zegt. Goeie ouwe tijd 😉

  7. Ik denk dat even later iemand weg is gefietst met een paar krakkemikkige tuinstoelen. 😉

Geef een reactie

