Weer thuis

Het was prachtig, we hebben heerlijk gewandeld en veel gezien, en enorm geluk gehad met het weer en met andere dingen, maar het moet allemaal nog even bezinken want ik weet nu gewoon niet waar ik beginnen moet. Dat gaat nou altijd zo na vakanties. Er zijn ook weer veel te veel foto’s, ik heb ze nog niet eens allemaal goed bekeken. Ik pak er nu maar even een, van een van onze overnachtingsplekken. Morgen ga ik proberen iets zinnigs op te schrijven.IMG_3033

Dit bericht werd geplaatst in vakantie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Weer thuis

  1. Altijd fijn te horen dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Morgen kom ik weer voor meer.

  2. groninganus zegt:

    En net nu hier de zon begint te schijnen. Kan je eens goed opdrogen. 😉

  3. Het doet me deugd om te horen dat jullie die barre tocht hebben overleefd. Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto’s. De eerste foto is alvast de moeite waard.

  4. lien zegt:

    Een prachtige, verstilde foto. Fijn dat het mooi was. Rustig maar even nagenieten nu.

  5. Thérèse zegt:

    O wat mooi daar! Fijn dat jullie er weer zijn.

  6. Hendrika zegt:

    Ik ben blij dat je weer heelhuids uit de middle of nowhere terug bent!

  7. Margo zegt:

    Jullie hebben het overleefd. Laat maar even bezinken, en dan graag de verhalen! 🙂

  8. Sjoerd zegt:

    Aha, een teken van leven. Back Home… Ik ben benieuwd naar alle belevenissen. Welkom terug.

  9. Irene zegt:

    Ja zo gaat dat, webloggen na de vakantie … Dit was wel een heel bijzondere, dus doe maar een verslag met veel human interest als je eraan toe bent, dus of er ook veel muggen waren en wat je wel en niet gebruikt hebt van het zorgvuldig ingepakte spul 😉

  10. Pingback: Netjes | aargh

  11. fialas zegt:

    en heb je nog eetbaar groen gevonden?

  12. Welkom thuis. Fijn dat je er weer bent. Je openingsfoto is mooi.

Geef een reactie

