Loggen

Iedereen kent het, heel druk zijn met allerlei dingen behalve met dat ene dat nou net echt nodig is, bijvoorbeeld  je kamer  opruimen als je moet studeren, studie-ontwijkend gedrag ofwel soggen in studentenjargon. Ik doe dat de laatste dagen  nogal, niet met studeren maar er had hier natuurlijk allang weer eens een logje moeten staan.
Eerst had ik nog een behoorlijk  geldige reden, mijn laptop was kapot,  vervolgens kreeg ik een nieuwe macbook waar ik de weg niet op kon vinden, maar sinds er wat hulptroepen aanrukten om mij een snelcursus macskills te geven red ik mij prima en ik begin het zelfs leuk te vinden. Maar denk je dat er dan een logje komt? Elke keer dat ik een stukje wil gaan typen om jullie op z’n minst te vertellen dat ik weer online ben heb ik ineens allerlei andere belangwekkende dingen te doen.  Ik ga  oefenen met al die handige sneltoetsen, ik verzin overzichtelijke mapjes en maak nieuwe lijstjes, ik ga op zoek naar websites die ik kwijt ben en ga zo maar door.

Log-ontwijkend gedrag, hoe moet je dat nou noemen?
Er moest gewoon een begin komen en dat is er nu toch maar. En kijk: ik kan ook al met foto’s uit de voeten, kijk maar. Ik heb nog niet zoveel foto’s op dit apparaat staan dus de keuze is beperkt maar je kunt in elk geval zien dat het werkt.

IMG_2698

 

Nu moet ik alleen mijn leeslijstje weer compleet krijgen, dus als iedereen die hier reageert zo vriendelijk zou willen zijn om  ook netjes het juiste website-adres in te vullen dan kom ik ook weer eens bij jullie kijken, gezellig!

Dit bericht werd geplaatst in drama. Bookmark de permalink .

27 reacties op Loggen

  1. Hendrika zegt:

    Mmmmmm, ik lust wel zo’n lekker broodje, mag ik een virtueel hapje???

  2. groninganus zegt:

    Zo’n eerste logje na een lange , lange, lange pauze werkt dan wel weer bevrijdend.

  3. Irene zegt:

    Bekend verschijnsel. Doe mij die tweede van links onderste rij maar.

    • aargh zegt:

      Dat is kaas-ui. De twee linkerrijen zijn met noten-rozijnen.

      • Irene zegt:

        Ik erken dat ik geen richtinggevoel heb maar ik kan een noten-rozijnen herkennen als ik er een zie. De tweede van links onderste rij is kaasuiloos in mijn optiek. Ik wou niet meteen zeggen ‘doe mij die grootste maar’, wat op hetzelfde neerkomt, en nu is die natuurlijk allang op. Dat heb je ervan als je technisch gaat doen :-s

        • aargh zegt:

          O jee dat was weer een linksrechtsprobleem, jij wees natuurlijk de grootste noten-rozijnen aan, en er zat ook nog amandelspijs in maar hij is uiteraard al helemaal opgegeten.

  4. Sjoerd zegt:

    Tsja, wat moeten we nu van zo’n gedrag zeggen. Je hebt gewoon een mooie uitvlucht gevonden om even rust te hebben…

  5. Je was gewoon bezig om alle randvoorwaarden goed voor elkaar te maken.
    En geen één broodje hetzelfde, hoe krijg je het voor elkaar. 😉

  6. Emigrant zegt:

    Bak je die zelf? Dat is wel knap.
    Mijn manier van soggen is … loggen. D.w.z. als ik eigenlijk wat anders had willen/zullen/moeten doen schrijf ik een logje.

  7. Emigrant zegt:

    En uitgerekend nu was mij adres verkeerd. Nu is het beter

  8. harrymeijer zegt:

    Als je moet gaan bakken heb je natuurlijk ook geen tijd een log te schrijven. First things first!

  9. fialas zegt:

    en er tussendoor ook nog houtsnippers vergaren en door bos en beemd rennen?

  10. Bij het zien van zo’n foto ga ik meteen verlangen naar een believen te actieveren geurmodule op internet. Vers gebakken koekjes … hmmm heerlijk. 🙂
    Met bloggen ken ik dat probleem niet. Dat gaat al jarenlang goed, maar bij het maar uitstellen van het beantwoorden van mailtjes of het schrijven van een nieuw mailtje komt het me akelig bekend voor.

  11. yak zegt:

    Kaas/ui past het beste bij mijn biertje (Maredsous brune)

  12. Margo zegt:

    Mmmm, dat ziet er smakelijk uit. Zeg, nadat je bij mij had gereageerd en ik op je naam klikte met de bedoeling hier uit te komen, kreeg ik iets vreemds te zien. Ik dacht even dat je gehackt was, maar gelukkig is dat niet het geval. Dus met een Mac kom je al uit de voeten? Ik ben Windows en Microsoft vreselijk beu en mocht mijn nog niet zo oude laptop de geest geven stap ik ook maar eens over. Mijn bedenkingen betreffen mijn hulp in bange dagen, die geen Mac bezit en mij dus niet kan helpen als er gevaar dreigt, mijn weblog rare dingen doet ofzo. Maar dat zien we dan wel weer, hopelijk gebeuren er dan minder rare dingen.

  13. lien zegt:

    Mmmm, dat is een appetijtelijke foto. Die smaakt naar meer.

  14. catthysplace zegt:

    ik ken dat gevoel. Nieuwe computer. weg kwijt, mooi weer er nu eindelijk ook nog eens bij. Ook hier is een grote achterstand opgelopen omdat het echte leven belangrijker is en de virtuele wereld altijd heel rustig kan wachten.

Geef een reactie

