Spamspamspam

Nu was ik zonder het te beseffen zelf de persoon die reclame rondstuurde, blijkbaar is mijn email gehackt. Afslankpillen hoorde ik, nou vraag ik je! Ik zit dag en nacht te bunkeren om al die energie die ik verstook met hardlopen aan te vullen.

Maar ik heb een heel strenge verstandige computer, die roept dan Hela, je verstuurt rommel, doe d’r wat aan. Dus dat heb ik gedaan. Koopt allen aub nooit de spullen waarvoor geadverteerd werd in mijn mailtjes, we zullen ze!

En voor het geval u er nooit genoeg van krijgt:

Spam, de enige goede

Dit bericht werd geplaatst in drama, Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Spamspamspam

  1. Sjoerd zegt:

    Ik weet niet wat ze eraan vinden…

  2. Irene zegt:

    En wie heeft die computer zo fijn streng en verstandig gemaakt?
    (geen spam gehad hoor, anders zat ik nu aan die pillen vast 😉

    • aargh zegt:

      Dan is jouw computer nog verstandiger dan de mijne, die heeft de spam niet binnengelaten want er is wel een mailtje naar jou toe gegaan. Volgens mij mijn hele adreslijst.

Geef een reactie

