Meisjesleed

….en die auto reed me gewoon bijna ondersteboven dus ik stak mijn middelvinger op maar ik was vergeten dat ik mijn nieuwe wantjes (sic) aanhad.

Dit bericht werd geplaatst in de jeugd van tegenwoordig. Bookmark de permalink .

12 reacties op Meisjesleed

  1. Sjoerd zegt:

    Ach, het gaat om de gedachte…

  2. jan zegt:

    Nou, ik denk dat de gemiddelde automobilist het gebaar met wantjes ook wel snapt.

  3. Irene zegt:

    Ja, daarmee wordt dat gebaar ietsje minder subtiel natuurlijk.

  4. ria zegt:

    Oh , ik begreep het eerst niet, maar al haar vingertjes zaten bij elkaar natuurlijk, hahaha.

  5. Hmmm … Misschien is zo’n er als een gebald vuistje uitziende hand nog wel zo indrukwekkend.

  6. groninganus zegt:

    Ze weet (niet) van wanten.

  7. Thérèse zegt:

    Hè maak je eens een gebaar……heb je dat!

  8. lien zegt:

    …en de automobilist zwaaide vriendelijk terug?

  9. Margo zegt:

    Maar je gaf hem de vinger! Toonbaar of niet.

Geef een reactie

