Allemaal een fijne kerst gewenst

En niet vergeten: lekker naar buiten!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Allemaal een fijne kerst gewenst

  1. Sjoerd zegt:

    Dat ben ik vergeten, naar buiten te gaan… Voor jullie ook een paar hele fijne dagen.

  2. ria zegt:

    Ja dat hebben wij ook gedaan vanmiddag hoor, heerlijk!

  3. Thérèse zegt:

    Ook de beste wensen, wat laat, maar toch……

  4. Wat een gezellig samenzijn daar. 🙂
    Ik zit op dit moment even met mijn iPad in de tuin, verder kom ik niet vandaag.
    Gezellige dag en avond verder.

  5. hanscke zegt:

    Dit zijn beelden die ik vandaag zo maar heb gezien, geen exacte kopie, maar soortgelijke samenscholingen. Het was fijn om met zo velen buiten te zijn.

  6. Ximaar zegt:

    Een heel goed begin!

Geef een reactie

