goed dan

Het is me gelukt om een hele tijd net te doen alsof ik jullie reacties niet zag, me stil te houden en nergens op te reageren. Maar aangezien jullie mijn reactiebox blijven volstoppen met verwijten zal ik het weer even proberen. Al moet ik zeggen dat het best bevalt hoor, niet webloggen en nauwelijks computeren. Probeer dat toch ook eens een tijdje. Ik heb de afgelopen maand meer boeken gelezen dan in de hele rest van het jaar. Zelfs een kookboek doorgebladerd, dat is echt een unicum. Maar goed, aan het werk. Logje schrijven!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op goed dan

  1. Thérèse zegt:

    Misschien ga ik het wel eens proberen, maar eerst: HOI HOI HOI. Ik ben benieuwd.

  2. Sjoerd zegt:

    Ik zeg nog maar even niets en laat me verrassen…

  3. yak zegt:

    Ik durfde niet zo goed te zeuren, potten en ketels. Maar missen? Ja!

  4. Margo zegt:

    Haha, ik kwam toch zo af en toe even om het hoekje kijken. En ja hoor: ze is er weer!
    Misschien is het inderdaad goed af en toe een internetloos maandje in te plannen, weer ouderwets acceptgiro’s op te sturen, een out of office bericht op de mailserver achter te laten met het bericht dat de post uitsluitend per snail mail ontvangen kan worden enzzzzzz.

  5. Jetske zegt:

    Boeken gelezen….ik dacht dat je een boek aan het schrijven was, met jouw talenten.

Geef een reactie

