Boodschappen

Zojuist keek ik even op onze internetrekening om te controleren of een bepaalde overschrijving al gedaan was. Dat was niet het geval maar wel viel mij iets anders op: ons saldo bedraagt precies zoveel.
Opmerkelijk is dat bij dit getal blijkbaar de kleur rood hoort, rood in tamelijk verontrustende gedaante nog wel, terwijl het in ons geval toch echt om een positief saldo gaat. Vreemd, die algehele concensus over de kleur van dit getal.
Ik heb in principe niets tegen rood zolang het geen lelijk rood is en  ik heb ook niet zo veel  met  getallen en zeker niet met bijgeloof omtrent getallen maar ik denk dat ik zo meteen toch even naar de stad ga om iets te pinnen zodat we vanzelf in de  zwarte of blauwe getallen terecht komen. Gewoon voor de afwisseling zeg maar. En als u vindt  dat dat een onzinsmoes is dan ga ik geen energie verspillen aan het weerleggen van die mening,  ik heb namelijk ook enorm veel zin in nootjes en die zijn er niet.

Dit bericht werd geplaatst in geld en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Boodschappen

  1. jan zegt:

    Je hoeft niet per se de stad in. Je kunt ook vanachter je computer geld over maken. Als ik je van dienst kan zijn geef ik je met plezier mijn rekeningnummer, maar als je voor een echt goed doel kiest voel ik me niet gepasseerd.

  2. ria zegt:

    Nootjes zijn een goed excuus hoor en de zon scheen vast ook bij jullie.

  3. Sjoerd zegt:

    Jan was me helemaal voor…

  4. Irene zegt:

    Heb je genoeg nootjes ingeslagen voor twee dagen? Volgens Campion vergaat de wereld immers op 21 oktober? Daarna wordt het barbecuen. 😉

    • aargh zegt:

      Wel twee zakken, ik kon niet kiezen. Omdat mijn favoriete noten er niet waren. Maar wat het vergaan van de wereld betreft houd ik gewoon vast aan 12-12-12 hoor. Ze kunnen wel steeds weer wat nieuws verzinnen.

  5. Thérèse zegt:

    Ja rood staat toch soms, in een bepaalde contekst dan, voor iets verbodens. En dan krijg je zo maar ergens ontzettende trek in, in nootjes. Uh….Aarghje, horen wij misschien nog wat over de campervakantie???

  6. hanscke zegt:

    z66sen n99gens schijnen iets met de duivelse materie te maken te hebben.Vandaar de rode kleur. Ik zou dat ook zo snel mogelijk willen wegpoetsen zonder dat ik nu echt bijgelovig ben

  7. groninganus zegt:

    Heb een keer een theoloog geïnterviewd die de vier mijl liep. Bij die gelegenheid vond ik uit dat de afstand precies 6,66 kilometer was. Kat in ’t bakkie…

Geef een reactie

