Definitief bejaard

We maken er al jaren grapjes over. Ooit, als we bejaard en stijf zijn dan ruimen we de tenten op en gaan we op vakantie met een camper. Geen gebuk meer, zitten op goede stoelen en niet meer steeds alles opzetten  en afbreken want dat is best belastend voor je lijf. En geen last meer van vochtig weer, dat is ook wel fijn als je gewrichten gaan kraken.
Ik was degene die daarover begon hoor, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ik ooit niet meer kan wat ik nu nog heel normaal vindt, en  als je dan ook nog een plastisch chirurg nodig hebt om de functie  van  je hand in stand te houden dan wordt het al wat reëler. Aanvankelijk begon P te sputteren als ik het over de camper had maar toen we de afgelopen zomer bijna met tent en al wegzakten in de modder zag ik voor het eerst een begin van een enthousiast vonkje in zijn ogen. En toen we merkten dat je met campers in veel landen op de mooiste plekjes mag gaan staan begon hij al mee te fantaseren..

Het kan snel gaan. Straks gaan we het voor het eerst eens proberen, hij staat gepakt voor de deur.  Een kleintje hoor, niet zo’n vrachtwagen.

Dit bericht werd geplaatst in avontuur, lekker, vakantie. Bookmark de permalink .

15 reacties op Definitief bejaard

  1. Sjoerd zegt:

    Dat vraagt eigenlijk om een foto, geen grote hoor, een kleintje mag ook…

  2. Nanos zegt:

    Ha, ik ben mijn leven lang al bejaard als het om kamperen gaat. Nooit aan begonnen.
    Verder gaat het wel hoor .

  3. Zo’n mooi klein campertje, daar droom ik al jaren van. Maar ja, dan moet eerst het schip met geld hier wel aanmeren, en daar ontbreekt het nog aan.
    Veel plezier met deze eerste testsessie!

  4. Laurent zegt:

    Ik rij, als ik op vakantie ga, gewoon een eind weg in mijn gewone auto en zoek dan op de plek van aankomst een hotelletje.

  5. Jetske zegt:

    Ik riep het nog na deze zomervakantie, ik kwam geradbraakter thuis dan voor de vakantie. En allemaal vanwege dat getrek aan de caravan voortent etc.
    Een camper is ook een droom van ons. Hoewel verschillende vliegvakanties naar warme landen ons ook wel heel erg trekt.
    Veel plezier met deze testsessie.

  6. ria zegt:

    Lekker hoor. Mijn zus en haar man hebben er ook eentje, ook niet zo’n vrachtwagen. Ze hebben er zoveel plezier van. Dat gaat vast goed bevallen 🙂

  7. catthysplace zegt:

    Helemaal gelijk hoor , bejaard of niet,, geniet er van.

  8. Hendrika zegt:

    Je hoeft je tegenover ons niet te verontschuldigen hoor! Gewoon doen wat bij je (leeftijd :~) )past.Veel plezier met dit vakantiegeval!

  9. Irene zegt:

    En wat je met zo’n camper niet opeens allemaal kunt meenemen! Ik zie tenminste veel campers met twee kano’s en een surfplank op het dak, twee fietsen achterop en als het even meezit nog een scootertje. De satellietontvanger niet te vergeten, en dat trapje om in en uit de camper te kunnen stappen. Je ziet, ik heb er kijk op.

  10. jan zegt:

    Ik droom al jaren van een camper, maar voorlopig vermaken wij ons nog met wandelweken van hotel naar B&B en zo. Nu ik mijn been heb gebroken en misschien niet meer zulke tochten kan lopen komt de gedachte aan een camper wel steeds vaker bij me op.

  11. hanscke zegt:

    Zo zijn wij ooit overgestapt van vouwwagen naar caravan. Nog geen seconde spijt van gehad.

  12. Rob Alberts zegt:

    Bejaard of jong gebleven zullen we allemaal toch ouder worden.
    Vriendelijke groet

  13. yak zegt:

    Ben heel benieuwd naar de ervaringen. Hebben van de zomer binnen gekeken bij een campervan, ik heb nog wel tips om een planetarium te plaatsen voor weinig 😉

  14. Thérèse zegt:

    Goh ik ben heel benieuwd. En krijgen we niet eens te horen waar je heen gaat?? Een fijne vakantie gewenst in ieder geval !!!!!

Geef een reactie

