Dood als een pier

Kijk nou, het stoffelijk overschot van mijn oude webstreepjelog is boven water gehaald. Er valt niets aan te doen, inloggen is onmogelijk, er zit geen leven in. Ik herken mijn eigen fijne  weblogje niet meer en gek genoeg doet het me niets. Zal ik het maar weer laten terugzakken in de plomp?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 reacties op Dood als een pier

  1. Hendrika zegt:

    Jaa, het ziet er niet uit… . Gelukkig is nu wel de hinderlijke reclame bij de reacties verdwenen.

    • aargh zegt:

      Er moet dus nog het een en ander gecontroleerd worden voor we kunnen inloggen. Ja dat geloof ik ook wel, ik heb nu wat stukjes van deze zomer en dan nog twee stukjes uit 2009, :S dat is alles.

  2. lien zegt:

    Het valt in ieder geval nog te reanimeren denk ik. Die van mij is nog niet boven water, ik weet ook niet wat ik ermee ga doen als hem/haar weer zie. Net alsof je een ander kind terugkrijgt.

  3. ria zegt:

    Het ziet er inderdaad niet uit, zonde hoor, zeker als je alles ook nog eens kwijt bent 😦

  4. Rob Alberts zegt:

    Tja, dat kan mij op punt.nl natuurlijk ook overkomen. Jammer voor veel, heel veel bloggers.
    vriendelijke groet

  5. Sjoerd zegt:

    Ik zou de artikelen even extorteren en importeren in je huidige blog… En weblog laten zinken in hun eigen sh..

  6. Sjoerd zegt:

    Oeps, exporteren bedoelde ik toch, geloof ik…

  7. catthysplace zegt:

    Je ziet meer als ik. Ik krijg Page unavaileble, maar goed erg dood is web-log zonder streepje ook bij mij.
    Begin me hier al aardig thuis te voelen dus ik weet niet wat ik je moet adviseren.

  8. Irene zegt:

    Zou ik doen. Als ik dat geklungel daar zie is er geen enkele garantie dat het in de toekomst beter zal gaan en een nieuwe start is wel zo lekker fris.
    Als je het archief nog ooit terugkrijgt zou ik dat opslaan om er zelf nog wat in te kunnen nazoeken, want geloof mij, dat is handig voor de weblogger zelf, maar lezers kijken nooit, echt nooit in het archief.

  9. Thérèse zegt:

    Nee, dat ziet er helemaal niet best uit. En inderdaad heel veel zomaar WEG? Of weet je dat nog niet zeker?

  10. Margo zegt:

    Heb je ‘m al begraven? De link doet het namelijk niet.

  11. Jetske zegt:

    Mocht iemand even hebben overwogen om zijn a.s. zoon Koen of Coen te gaan noemen, dan bedenk je je nu wel tweemaal.

  12. robschimmert zegt:

    Ik zal nog proberen te redden wat er te redden valt en dan rap importeren naar mijn nieuwe weblog. Want van de kreukelaars van webstreepjelog heb ik echt mijn bekomst.

  13. hanscke zegt:

    Ik leef met jullie allemaal mee. Het is inderdaad net een eigen kindje en als er dan aangeprutst wordt en je eigen weblog is onherkenbaar geworden dan doet dat zeer. Zelf ben ik blij dat ik vorig jaar mij de luxe heb gepermitteeerd door voor een eigen domeinnaam te hebben gekozen. De verhuizing daar naartoe was ook ingrijpend, maar uiteindelijk heb ik alles mee kunnen nemen op een aantal foto’s in popup vorm na.

  14. Von zegt:

    Gelukkig heb ik ze kunnen opslaan en importeren in wordpress, de fotoos of filmpjes zijn zoek, maar de tekst is er en de rest zie ik als mooi herstelwerk in koude maanden, terwijl ik tussen al het oude opnieuw begin.

Geef een reactie

