Ergo

Komt er net een brief van het ziekenhuis. Schrik. De operatie afgezegd of uitgesteld? Of alleen een herinnering?
Geen van beiden, het is een mededeling dat er een afspraak voor mij is gemaakt voor vier dagen na de operatie, bij Centrum Revalidatie afdeling Ergotherapie. Met de handtherapeut. Die bestaan dus, handtherapeuten, daar had ik nooit eerder van gehoord.
Ik vind  het heel attent van ze dat ze zo met mij bezig zijn daar, maar het lijkt ook wel een beetje voorbarig om afspraken voor revalidatie te maken als ik eerst nog invalide gemaakt moet worden.  Een beetje de huid verkopen voordat de boel gesneden is. En daarbij is het ook nog maar afwachten of ik het allemaal overleef. Tijdens zo’n volledige narcose (dat adviseerde de anesthesist in mijn geval) kunnen ze maar alles doen wat ze willen, je hebt er helemaal geen controle over.
Blijkbaar hebben ze er zelf wel vertrouwen in. Maar ik blijf het raar vinden. Revalidatie, tssss.

Dit bericht werd geplaatst in urmen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Ergo

  1. Sjoerd zegt:

    Of ze weten nu al dat het fout gaat en je die revalidatie daarna hard nodig hebt….

  2. Irene zegt:

    Nou, dat is echt wel handig hoor, revalidatie na zo’n ingreep.

  3. Catharina zegt:

    O, HIER zit je, Aargh! Mooi, eindelijk weer wat te lezen.

  4. ria zegt:

    En buig en strek…. Ik denk ook wel dat het goed is, wie weet kan je sneller dat knopje van dat fototoestel weer indrukken dan je denkt… misschien is het juist wel een goede oefening.

  5. Jetske zegt:

    Die handtherapeuten moeten ook werk houden.
    En wij maar steeds meer premie betalen.

  6. Catthysplace zegt:

    Gelukkig ik heb je weer gevonden. Pfff dat was zoeken, nu web met of zonder streepje log het nog steeds niet doet.
    Oefff wat lees ik nu je hand onder het mes…….. hopelijk gaat dat allemaal voerspoedig.
    ik duim voor je en die revalidatie, gewoon doen!

  7. Wacht maar … gesteld dat je het allemaal overleefd, zul je nog blij zijn met die handtherapeut, want met onwlllige vingers is het lastig fotograferen en weet ik wat nog meer …

  8. Hendrika zegt:

    Succes morgen, ik zal aan je denken en ik wens je alvast een spoedig herstel!

Geef een reactie

