Je moet toch wat

Ik heb maar even een ander onderkomen gezocht omdat mijn vaste webstek hermetisch op slot zit. Het voelt  een beetje als kamperen, ik heb niet de spullen die ik gewend ben te gebruiken en ik ken de weg hier nog niet, heb zelfs geen flauw idee hoe lang ik op dit plekje blijf maar voor een vluchteling is het oké.
Goed, de tent staat, dat is het belangrijkste. Dan nu maar eerst een kopje jasmijnthee om het te vieren en daarna, voor er weer een bui losbarst snel in de stad een pakje bezorgen. Even een frisse neus om te bekomen van deze in- en aangrijpende gebeurtenis in mijn meestal zo rustig voortkabbelende leventje.

                                            

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Je moet toch wat

  1. roos zegt:

    mooi hoor! en leuke achtergrond ook!

  2. Thérèse zegt:

    O wat slim van jou Aargh! Ik zit nog gewoon oerstom te wachten. Het moet niet veel langer duren, verd…..Liefs Th.

  3. aargh zegt:

    @therese: Ach nee niet slim, eerder ongeduldig. Misschien ben ik te snel, er is wat beweging bij web-log. Morgen weten we meer.

  4. ria zegt:

    Ik vind het een prachtige stek! Misschien kan je je weblogarchief hier importeren.

  5. Irene zegt:

    Gewoon hier blijven zou ik zeggen, het went wel weer.

  6. Sjoerd zegt:

    Ik geef niet graag een goede raad, maar als ik jou was zou ik hier blijven

  7. Prima plekje om hier te bloggen. Als ik jou was, dan zou ik hier maar mooi blijven, want bij webstreepjelog blijft men de herleving van alle blogs maar uitstellen. ’t Is toch te hopen dat van uitstel uiteindelijk geen afstel komt, maar ik ben er na ruim een week allerminst gerust op. Enfin, jij hebt hier in elk geval weer een fijn plekje. Welkom bij WordPress!

  8. Hendrika zegt:

    Ah, je hebt hier je tentje opgeslagen, gaat helemaal goedkomen.

  9. Harry Perton zegt:

    ik vind die kolommen bij WordPress altijd zo breed, is het mogelijk die smaller te maken dan jij hier hebt?

    • aargh zegt:

      ik ben even snel begonnen, hup plaatje erop en stukje neerzetten. Heb nog niet alles doorgespit, er is keuze uit allerlei thema’s maar ik heb me niet in kolombreedte verdiept. Dit is de gratis versie, als je betaalt kun je het zo maken als je wilt. Waarom niet even zelf uitproberen zolang je bij weblog toch niets kunt plaatsen?

  10. Ik zou hier ook blijven als ik jou was; mocht achteraf nog iets van weblog online komen, hier importeren en ze verder gedag zeggen.

  11. Michel zegt:

    Ik begin mijn favoriete bloggers terug te vinden. Leuk dat je er weer bent!

Geef een reactie

